حسنی نگو جوون بگو !

توی ده کلم دود

حسنی تک و تنها بود

حسنی نگو جوون بگو

علاف و چش چرون بگو

موی ژلی ،ابرو کوتاه ،زبون دراز ، واه واه واه

نه سیما جون ، نه رعنا جون

(نه زیبا جون ، نه ریماجون ،نه رویاجون ،نه سارا جون ،نه مینا جون ،نه تیناجون ، نه ژیلا جون ، نه شیلاجون ...هی من می گم ،تو هم بخون ! ...باشه ؟!)

نه نازی و پریسا جون

هیچ کس باهاش رفیق نبود

تنها توی کافی شاپ

نگاه می کرد به بشقاب


بقیه در ادامه اینجا جا نمیشه  ادامه مطلب ...

موذن های محله مون یجوری اذان میگن انگار باهات دعوا دارن

تو این دنیا یکی هم خودش بخواد شاد باشه بقیه نمیزارنش

من 98 درصد مواقعی که میرم دسشویی و 95 درصد مواقعی که میرم حموم آب روم قطع میشه

و 100درصد مواقعی که تو سوالات 4گزینه ای شانسی میزنم غلط درمیاد

شما چطور؟

بعضیا فقط بلدن امید و آرزوهای مردم رو نابود کنن

از لذت بخش ترین لحظات زندگی رسیدن به قسمت های قشنگ یه فیلم یا کتابه

بعضیا همچین میان بهت خبر مرگ یکی رو میدن انگار تو کشتیشون

یا من الان واقعا گشنمه یا دلم داره ادای گشنه ها رو در میاره


*مغزم میگه عصری حلیم کوفت کردی بسه اینقد نخور. شکمم میگه بخور تو الان گشنته نمیفهمی باید بخوری. و من بیچاره وسط این دوتا گیر کردم و دارم حیف و میل میشم

من وقتی به صورتم میرسم. صورتم لوس میشه جوش میزنه

خیلی بده آدم دست و پاش سرمایی باشن اما خودش گرمایی