کدام بیماری از همه دردناکتر است؟

الف) گوش درد

ب) کمردرد

ج) سرطان

د) بی نتی

چرا من پیاده روی رو دوست ندارم

تابستون: گرمه

زمستون: سرده

بهار: آدم خوابش میاد

پاییز: مردم درس دارم

بعضیا هستن وقتی دست و صورتشون رو میشورن تا 10 متر اون ورترشونم خیس میکنن

اینایی که شماره شناسنامه رند دارن از خوش شانسترین آدمای رو زمین هستند

مردم با دمشون گردو میشکونن، من با دستم. که همونم دستمو زخم میکنه. یعنی شانس در حد مغز مورچه

ببینم آیا من تنها کسی هستم تو این کشور که قرمه سبزی دوست نداره و بهش لب نمیزنه؟

هر کی منو میبینه حرف دلش باز میشه و میشینه و درد دلشو می کنه و تا میتونه حرف دلشو تا ته میزنه و  خالی میشه و میره

تداعی روزهای مدرسه

این مطلب توسط نویسنده‌اش رمزگذاری شده است و برای مشاهده‌ی آن احتیاج به وارد کردن رمز عبور دارید.

یه روز در ماه کلا هر چی دستم بیاد رو کوفت میکنم

یه شلوار بیرونی دارم معلوم نیس فازش چیه. میپوشمش برام تنگه درش میارم ده دقیقه بعدش میپوشم اندازمه.