هرروز بلاگفا سرمیزنم فقط محض اینکه ببینم بلاگفا پستامو حذف نکرده باشه.

بدترین اتفاق عالم اینه که تو خیابون دسشوییت بگیره. اونم شدید.

تو هر کلاس یه آدم خنگ وجود داره.

امیدم ناامید شد

1. دیروز چون صبح کلاس نداشتم فک کردم جمعه س. دلم خوش بود گفتم امروزو استراحت میکنم. عصر که شد تلفن شروع کرد آلارم دادن. یعنی امیدم ناامید شد.

2. امروز صبح دیدم بسکویت نداریم واسه صبحونه. دیدم نون سوخاری داریم. کلی خوشحال شدم. اما بعدش از خواب بیدار شدم دیدم همش خواب بود. یعنی امیدم ناامید شد.

من: ایول الان می برم.

بازی: الان برات خرابش می کنم.

من به دو دلیل واتساپ نمیرم. یا خیلی کار دارم یا خیلی بیکارم.

بعضیا خواب نمیرن. میرن تو کما.

یه شیشه عطر خالی میکنه تو اتاق ده دقیقه بیشتر تواتاق نمیمونه

حالا خدا نکنه یکی که عرق کرده بیاد تو اتاق. تا چن روز اتاق بوی عرق میده

کلا سه جور آدم وجود داره:

وقتی یه حفره تو کوه میبینه.

1. دستشو نمیکنه توش میگه شاید ماری چیزی توش باشه.

2. دستشو نمیکنه توش میگه شاید موشی چیزی توش باشه. (این منم)

3. دستشو میکنه توش اصلا هم کار نداره چی توش باشه.

بچگیام یه شلوار داشتم که هی از پام میفتاد الانم یه شلوار دارم که هی باید حواسم رو جمع کنم از پام نیفته