دخالت می کنی میگن چرا دخالت می کنی

دخالت نمی کنی میگن چرا چیزی نمیگی مگه زبون نداری

کلا در این مواقع باس راهتو بگیری بری همین

من: ایشالا خدا بهت عمر طولانی بده که نوه هات رو هم ببینی.

بابابزرگم: شما نوه هام هستین.

من: :| و صحنه را فورا ترک می کنم.

پسر خالم اومده خونمون میگه: چقد زور میگی مگه اینجا خونتونه؟

من: اره خونمونه.

یکم دور و برشو نیگاه میکنه ساکت میشه.

ملت مشکل دارن واقعا.

بعضیا رو میبینی اینقد شیک لباس پوشیدن اما وقتی از کنارشون رد میشی انگار از کنار فاضلاب رد شدی

داییم خطاب به من: تو شوهر نمیخوای واسه تو باید زن بگیرن.

(به قول یکی از دوستان: ما باس پسر میشدیم. به ما که رسید سهمیه پسرا تموم شد به ما سهمیه دختر دادن)

پروفایل یا پررو فایل، مسئله این است.

من مردای لکنتی زیاد دیدم اما تا حالا زن لکنتی ندیدم.

اصلا زن لکنتی هم وجود داره؟

خدایا یه پولی به من بده یه مغزی به این بدبخت بیچاره ها که دارن از بی مخی بقیه رو تلف می کنن.

 

الهی آمین

Do you think dinosaurs can dance?

بنظرتون دایناسورا میتونن برقصن؟